Reklamace a záruka zboží
Naším hlavním cílem je spokojený zákazník. Proto máme maximální snahu pomoci Vám, zejména pokud se vyskytne nějaký problém nebo závada. Pokud chcete zboží vrátit, dodržte prosím následující postup, který je v souladu s příslušnými ustanoveními zákonů ČR:
- Chcete-li vrátit zásilku, která je úplná a nepoškozená, můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení Vašeho nákupu. Zboží, prosím, vraťte i s fakturou, která bude stornována. Peníze za vrácené zboží Vám budou poslány obratem po vyřízení reklamace, nejpozději však do 14 dnů.
- Reklamované zboží je možné doručit balíkem České pošty.
- Pokud spotřebitel u dodaného výrobku poruší originální obal, není možné takové zboží dodavateli vrátit – dodavatel z hygienických a bezpečnostních důvodů pohlíží na zboží s porušeným originálním obalem jako na zboží dále nepoužitelné.
- Doporučujeme vždy si zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.
- Záruční doba je dle expirace vyznačené na obale, nejdéle však 2 roky.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného.
- Reklamace uplatňujte na e-mailové adrese reklamace@artrocentrum.cz nebo reklamace@urogyn.cz případně na tel.: 800 111 360 nebo 800 662 662.
Pokud Vaše reklamace nebude vyřízena k Vaší spokojenosti, kontaktujte prosím přímo jednatele společnosti MUDr. Jiřího Musila jiri.musil@pragomed.cz nebo na tel.: 606 612 106.